Hi everybody, it's Dominique here!
I've been so busy lately that I don't even have much time to myself. I finally have a break today so I decided to come online and leave a message for you all.
Thanks for all the support, I guess I have to say that the road becoming an artiste hasn't been the easiest. Of course there were times that I actually felt so alone and miss home but being on stage is a feeling that I can't even describe so it's all my fans that keep me going.
Thanks for coming here and leaving messages as well, I do read them and I will keep on trying my hardest. As you all know this coming Saturday and Sunday I have events in Kaoh Shiung, Taichung and Taipei. I hope you guys can all come and watch me perform and I can finally meet some of you. 
I'm gonna be really nervous so I really do need you guys to cheer for me, I keep on having dreams that I'm gonna fall off stage or forget my dance steps or something. Haha! Well I'm gonna try my best anyways. 
Sorry I have to write everything in English but I think they will translate it into chinese for me, maybe next time I can just write chinese. 
Kisses to everyone,
Dominique

嗨!大家好,我是囡囡!!
最近很忙碌,也沒有太多自己的時間。我總算有休息時間了,所以我決定上線留個訊息給大家。
謝謝大家對我的支持,我必須要說成為一個藝人不是一件容易的事,當然好幾次我常常覺得很孤單,也常常會想家,但一旦站上了舞台,那種感覺無法用言語來形容,因為有歌迷的支持才能讓我繼續走下去。
謝謝你們到我的部落格並且留言給我,我真的有讀你們的留言喔!並且我會繼續努力的!大家都知道我在星期六、日有簽唱會在高雄、台中及台北,希望大家都可以到場來看我的表演,讓我可以藉這個機會看到你們。
我想我當天一定會感覺到緊張,我真的需要你們來給我支持鼓勵,我最近一直在做夢,我夢到我從舞台上掉下來,或是忘記我的舞步之類的,哈哈!反正我會盡力的啦!
抱歉,我必須用英文寫這封信,但我想他們會幫我翻成中文的,或許下一次,我可以用中文來寫囉!
Kisses to everyone,
Dominique
arrow
arrow
    全站熱搜

    Dominique0406 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()